Στόχος ο έλεγχος στην ελεύθερη δημοσιογραφία
Προσωπικά δεν με πτοούν , ούτε με φοβίζουν τέτοιου είδους επιθέσεις, αφού τα πηγαίνω πολύ καλά με την συνείδησή μου. Όσα ανέφερα στο ραδιόφωνο σχετικά με τα Φύλλα Μεταβολών κι Ελλείψεων είναι απλή καταγραφή πραγματικών περιστατικών που έλαβαν χώρα στο Μεγανήσι, δεν υπάρχει ούτε μία ανακρίβεια και είναι 100% ελεγμένα και διασταυρωμένα. Αναφέρομαι σε όσα είπα κι όχι σε όσα κανείς ήθελε ν΄αναγνώσει μέσω της δικής του αντίληψης.
Θεωρώ ότι κάθε μέσο ή ιστοσελίδα της Λευκάδας εάν γινόνταν κάτι ανάλογο που θ΄αφορούσε τον δήμο Λευκάδας θα έβγαζε ( ή μήπως όχι ;) την είδηση. Αυτό ακριβώς έπραξα και τίποτε περισσότερο, δεν αναφέρθηκα σε πρόσωπα παρότι στην διάθεσή μου έχω έγγραφα που αναφέρονται σε πρόσωπα.
Απλή καταγραφή της είδησης έκανα λοιπόν και επ ουδενί δεν καταλόγισα ποινικές ή άλλες ευθύνες. Στην περίπτωσή μας λοιπόν ο τ. δήμαρχος επιβεβαιώνει αυτά που έγραψα και είπα, μάλιστα πρόσθεσε και στοιχεία, όπως την μύνηση για το 2007, την εντολή της εισαγγελίας για τα αρχεία του δήμου, πράγματα που δεν θα γνωρίζαμε εάν δεν υπήρχε το δημοσίευμα.
Συνοψίζοντας αισθάνομαι την ανάγκη να διαμηνύσω προς πάσα κατεύθυνση ότι θα συνεχίσω να εκφράζω την άποψή μου συνεισφέροντας στον δημόσιο διάλογο, από κάθε πρόσφορο μέσο, ακόμα και εάν ο δημοσιόγραφος Παναγιώτης Κουνιάκης , αποφασίσει πως δεν υπάρχει λόγος να δέχεται τέτοιες ανοίκειες επιθέσεις κάθε φορά που φιλοξενεί κάποιο άρθρο μου ή είμαι προσκεκλημένος στην εκπομπή .
Υπάρχει μια γενικότερη προσπάθεια τα τοπικά ΜΜΕ και οι ιστοσελίδες να περιοριστούν στην αναπαραγωγή των Δελτίων Τύπου που εκπορεύονται από τα γραφεία τύπου των αιρετών , πολλές φορές ορίζοντας ακόμα και τον τίτλο.
Η ανεξάρτητη ενημερωτική ιστοσελίδα Meganisi News δημιουργήθηκε το 2009 και αποτελεί την πρώτη ηλεκτρονική πύλη ενημέρωσης του Δήμου Μεγανησίου και μια από τις παλαιότερες του Νομού Λευκάδας και θα υπερασπιστεί τον τίτλο της.
Ο Θουκυδίδης στον «Επιτάφιό» χαρακτηρίζει όχι σαν φιλήσυχο, αλλά σαν «αχρείο», άχρηστο πολίτη αυτόν που δεν ενδιαφέρεται για τα κοινά. Επίσης ο Αριστοτέλης, υποστηρίζει ότι ο πολίτης, «δι’ απλώς ουδέν των άλλων ορίζεται ή τω μετέχειν κρίσεως και αρχής», και αχρείος πολίτης, δηλαδή ο άχρηστος πολίτης, είναι αυτός που δεν έχει συμμετοχή στα κοινά.
Υπό αυτήν την έννοια σεβόμενος την δική μου βούληση , είμαι αναγκασμένος ν΄αγνοώ προτροπές ή επιθυμίες άλλων και να υποσκελίζω όποια προσπάθεια φίμωσής μου με κάθε κόστος.