Ειδήσεις από και για το Μεγανήσι
20 Απριλίου 2024

Σύλλογος Γυναικών Μεγανησίου: “Ανακοίνωση σχετικά με τις λαμπαδηφορίες”

“Δονκιχωτισμός”  της πολιτικής και της κοινωνικής ζωής του τόπου. Βλέπουν όλοι παντού   “ανεμόμυλους

Η ανακοίνωση  του συλλόγου:

Γυναίκες του Συλλόγου ΗΛΑΚΑΤΗ εδώ και μερικές μέρες άρχισε μια αήθη επίθεση εναντίων συγκεκριμένου δρώμενου που έλαβε χώρα στο όμορφο νησί μας.
Την Πέμπτη 24η του Μάρτη οι Γυναίκες του Συλλόγου μας οργάνωσαν λαμπαδο-δηφορίες για να αποτίσουν ελάχιστο φόρο τιμής στους Ήρωες της Επανάστασης του 1821. Οι φλόγες συμβολίζουν αφαιρετικά την αρχή του αγώνα,έθιμο που αναβιώνει σε πολλά  μέρη της Ελλάδας και κάποτε γίνονταν και στο Μεγανήσι.

Η συμμετοχή του κόσμου τεράστια,μικροί μεγάλοι ενωμένοι τραγουδούσαν τραγούδια της Ελληνικής μας παράδοσης ( Μάνα μου τα κλεφτόπουλα, το Φλάμπουρο κ.α.) και γιόρτασαν την αρχή της επανάστασης του Μάρτη.

Ο πόλεμος από΄συγκεκριμένα πρόσωπα που προσπάθησαν να αποδώσουν φασιστικό χαρακτήρα στο δρώμενο των Γυναικών είναι απαράδεκτος. Καταδικάζουμε τις προσωπικές επιθέσεις σε πρόσωπα του Δ.Σ. του Συλλόγου μας για την διοργάνωση της εκδήλωσης.
Ο Σύλλογος Γυναικών θα συνεχίσει ενωμένος να διοργανώνει και να προσφέρει χαρά με εκδηλώσεις στο νησί μας.

ΤΟ Δ.Σ.

ΥΓ: Το άρθρο  το διάβασα και δεν βρίσκω πρόθεση  ή υπονοούμενα  που να  προσβάλλουν   κάποιον ή την ίδια  την εκδήλωση. Πολύ απλά ένας άνθρωπος  καταθέτει την άποψή του, την ανησυχία του καλύτερα.

“Προβληματικά”  βρίσκω τα σχόλια που ακολούθησαν,  σε πολλά από τα οποία εμπλέκεται ευθέως κι απροκάλυπτα η πολιτική με την κοινωνική ζωή  του Μεγανησίου, πράγμα  ανεπίτρεπτο και απαράδεκτο.

0 Shares

Σχετικά άρθρα

Γαβρίλης Γιώργος στον prisma 91,6 FM : Ξεπερνούν το 1.000.000 συνολικά τα χρήματα των ΦΜΕ που έχουν επιδοθεί στο Μεγανήσι”

Κι αφορούν  τον έλεγχο μόλις το 10% των δαπανών  των οικονομικών χρήσεων ,  γιατί ήταν δειγματοληπτικός. Καλεσμένος στο απογευματινό μαγκαζίνο […]

4 Σχόλια

  1. γιωργο συμφωνω μαζι σου ! ενα αρθρο με ονομα και επωνυμο μπορει να γραψει αυτο που πιστευει τα σχολια ομως τα ανωνυμα που αφηνουν προσβλητικες αιχμες για συγχωριανους ΣΥΓΓΕΝΗΣ φιλους ειναι καταπτιστα .στην τελικη να ρωτησω κατι ρε παιδια στο απο εκει σαιτ που ειστε των γραμματων και των τεχνων ? εμεις που δεν μαθαμε γραμματα αλλα τιμια και περηφανα ζουμε σε αυτο το νησι ειμαστε δευτερης κλασης ανθρωποι ???ανεπιτρεπτα σχολια κυριοι το νησι διχαζεται 8 χρονια σερι και προσπαθουν να συνεχισουν .ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ δεν θα περασει αγαπημενοι ολοι και αστους 4-5 να γραφουν οτι θελουν η μορφωση δεν ειναι στα γραμματα στα χρηματα ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΙΚΕΣ αλλα στην ανθρωπια προς τον συναναθρωπο .υπευθηνο για τον διχασμο του νησιου ειναι και γνωστο σαιτ του νησιου δημοτικου συμβουλου μαλλον δημοτικων συμβουλων της αντιπολιτευσης .που δεν εχουν θεο τα εβαλαν με ενα νησι γιατι στις λαμπαδοφοριες ( ετσι τις λεμε εμεις στο μεγανησι οπως την κατσαρολα την λεμε πινιατα ετσι γουσταρουμε να λεμε και τις λαμπαδοφοριες )ηταν ενα νησι μικροι μεγαλοι χορεψαν διασκεδασαν περασαν καλα και ενωχλησαν τους αρχοντες και τους διανωουμενους που ο απλος λαος ( ο μπιθουλας ντε ) εκανε μια εκδηλωση με επιτυχια . τα γραφω μπερδεμενα γιατι εχω το δικαιωμα αγραμματος ειμαι αμορφωτος ειμαι οπως να ναι τα γραφω .ε ρε βρεμενη σανιδα που θελουν ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΕΡΙΚΕΣ που πηγαν στην αθηνα και νομιζουν οτι επιασαν τον παπα απο τα α—–α

    1. Aγαπητέ φίλε

      Τα πτυχία δεν κάνουν την μόρφωση, όπως και τα ράσα δεν κάνουν τον παπά.

      Ξέρεις είναι κομματάκι δύσκολο στην “ψευτογκλαμουριά” και στην “ψευτοδιανόηση” να δεχθεί την ήττα της στο Μεγανήσι.

      Επειδή κι εγώ έχω κατηγορηθεί μέσω του site για διχασμό, οφείλω να πω ότι ένα site δεν μπορεί από μόνο του να παράγει διχασμό, εάν δεν υπάρχουν “ευήκοά ώτα” μέσα στην ίδια την κοινωνία.

      Θα συμφωνήσω μαζί σου (και αυτή είναι η εξήγηση γιατί χρησιμοποιήθηκε η Ελληνική Σημαία) ότι ο απλός λαός βρίσκει τρόπους να ξεπερνάει τους ηγέτες του(πολιτικούς και πνευματικούς) , όταν αυτοί αποδεικνύονται ανεπαρκείς. Όταν οι άνθρωποι αναζητούν σύμβολο για να τους ενώσει, αφού απέτυχαν οικτρά πολιτική, θρησκεία, τέχνη , επιστρέφουν σε κοινώς αποδεκτά σύμβολα. Το σωστά ή λάθος δεν έχει ξέρεις και πολύ σημασία, σημασία έχει για μένα η εσωτερική τους αναζήτηση και η προσπάθεια να βγουν από το τέλμα.

      Δεν υπάρχει λόγος ν΄απολογηθεί κανένας σε κανέναν για τον τρόπο που μιλάει η εκφράζεται, άλλωστε όπως πλέον είναι γνωστό κι εγώ μυρίζω καβαλίνα, είμαι ερημίτης, ημιμαθής, ταβερνιάρης και δεν ξέρω τι άλλο, αλλά γουστάρω και μ΄αρέσει και σ΄όποιον αρέσουμε. Ξεκολλήστε και μην τσιμπάτε.

      Επιμένω όμως ότι το άρθρο δεν έχει τίποτε προκλητικό, το πρόβλημα είναι στα σχόλια που δεν μπορεί εύκολα ένας διαχειριστής να κόψει, εκτός εάν είναι λίγο αυταρχικός και από-facist , όπως πράττω σε ανάλογες περιπτώσεις εγώ.

      1. δεν ξερω κανεναν ερημιτη ημιμαθη ταβερνιαρη που να εχει δηλητιριασει την τοπικη κοινωνια μας .ξερω ομως αρκετες -αρκετους βολεμενους απο το πασοκ που χωρις το πασοκ θα “ψωμολυσσάανε” γι αυτό δεν καταπινουν με τιποτα οτι ο κοσμος ξυπνησε και καταλαβε ποιος ειναι ποιος

  2. Σε μια κοινωνία η οποία μέρα με την μέρα, χάνει την ταυτοτητά της,
    απο πολλές πλευρές,
    μας έχουν συνηθίσει πλέον, μερικοί…. οι οποίοι έχουν αναγάγει σε επάγγελμα….να χρησιμοποιούν σαν καραμέλα την λέξη ”φασισμο”,
    σε ότιδηποτε δουν και ακούσουν….το οποίο αντίκρούει στα δικά τους ΠΙΣΤΕΥΩ!

    Όποιος έχει βρεθεί Απόκριες στη Νάξο…γνωρίζει για το έθιμο της…. ”Λαμπαδηφορίες στο Κάστρο”

    Στην Ελλάδα, ΕΥΤΥΧΩΣ η παράδοση είναι ακόμα ΖΩΝΤΑΝΗ,

    να αναφέρω μερικά παραδείγματα:

    τα χοιροσφάγια, το σφάξιμο του οικόσιτου χοιρινού στην Κρήτη και στα νησιά του Αιγαίου, οι τελετές δενδρολατρείας στον Κόφινα του νομού Ηρακλείου, , τα καζανέματα, αλλά και το κάψιμο των στεφανιών της Πρωτομαγιάς. Οι «βουτηχτάδες» των Φώτων σε όλα τα μέρη της χώρας.

    Μιας χώρας θαλασσινής, με ανοιχτούς ορίζοντες…απο ανθρώπους που ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ.

    Τα ήθη και έθιμα, τα δημοτικά τραγούδια και οι παροιμίες, οι παραδόσεις και οι θρύλοι αποτελούν το λαϊκό πολιτισμό που είναι ο καθρέφτης ενός λαού. Μελετώντας τον ελληνικό λαϊκό πολιτισμό, αντικρίζει κανείς ένα λαό απλό και αληθινό, συγκροτημένο πάνω σε στέρεο προσανατολισμό, με πίστη στο παρελθόν και
    αισιοδοξία για το μέλλον, με ιδανικά και αξίες. Και αυτό, γιατί υπάρχει αδιάσπαστη ενότητα ανάμεσα στον ελληνικό λαϊκό πολιτισμό, τον αρχαίο και το νεότερο. Κάθε έθιμο και δοξασία του λαϊκού πολιτισμού προχωρεί στα βάθη του παρελθόντος, φτάνοντας όχι μόνο στους κλασικούς χρόνους, αλλά μερικές φορές
    στα βάθη της προϊστορίας. Αναμφίβολα, λοιπόν, μέσα από το λαϊκό πολιτισμό αναζητάμε τις ρίζες μας και
    ανακαλύπτουμε τη φυσιογνωμία μας ως λαός, πιστοποιούμε την ταυτότητά μας, θωρακίζουμε τη συνέχιση του έθνους μας. Εναρμονίζουμε το χθες με το σήμερα και χτίζουμε το αύριο…

    Σαν ΜΕΓΑΝΗΣΙΩΤΗΣ που ζω μακρία του, αλλά με πλήρη ενημέρωση για τα τοπικά δρώμενα είτε πολιτισμικά είτε πολιτικά….που λαμβάνουν χώρα,
    θα ήθελα να εκφράσω την ΕΥΑΡΕΣΚΙΑ μου, προς το σύλλογο γυναικών ”ΗΛΑΚΑΤΗ” για την αναβίωση εθίμων…..που δεν πρέπει να ΧΑΘΟΥΝ.

    Καλή σύνεχεια στο έργο σας.

Γράψτε απάντηση στο τζανειο νοσοκομειο Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Verified by MonsterInsights